تفريح زوج جوان با قتل به پايان رسيد
نوشته شده توسط : ژورنالیست
 

 در ادامه جلسه، متهم نوجوان در جايگاه قرار گرفت و با بيان اينكه اتهام را قبول دارد گفت: آن شب به خاطر مصرف مشروب، حالت عادي نداشتم و نفهميدم چه كاري كرده‌ام.

 

 دادنا: مرد جواني كه براي تفريح به همراه همسرش به پارك رفته بود، بعد از درگيري با چند جوان به قتل رسيد.

به گزارش فارس، شامگاه 15 خرداد امسال، مأموران پليس تهران‌بزرگ از طريق مركز فوريت‌هاي پليس، از وقوع يك فقره درگيري منجر به قتل در يكي از پارك‌هاي جنوب شهر باخبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه، با جسد مرد جواني رو به رو شدند كه به گفته همسرش بعد از درگيري با چند جوان كه حالت عادي نداشتند به قتل رسيده است.

با توجه به چهره‌نگاري‌هاي انجام شده، متهمان درگيري منجر به قتل شناسايي شدند و يكي از آنها به نام رامين اعتراف كرد كه با چاقو به سينه مقتول زده است.

قرار مجرميت متهم از سوي دادسراي جنايي تهران صادر و پرونده براي رسيدگي به شعبه 113 دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد؛ پرونده 2 متهم ديگر نيز براي رسيدگي به دادگاه ويژه اطفال ارستفريح ال شد.

در ابتداي جلسه، نماينده دادستان با اشاره به كيفرخواست صادره، بزه انتسابي به متهم را محرز دانست و خواستار مجازات وي شد. اولياي‌دم نيز خواسته خود را قصاص عنوان كردند.

در ادامه جلسه، متهم نوجوان در جايگاه قرار گرفت و با بيان اينكه اتهام را قبول دارد گفت: آن شب به خاطر مصرف مشروب، حالت عادي نداشتم و نفهميدم چه كاري كرده‌ام.

بعد از اظهارات متهم، قاضي همتيار ختم جلسه را اعلام و صدور حكم را به بعد از مشورت با مستشاران دادگاه موكول كرد.




:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: